Heeft jouw organisatie moeite met het aantrekken van planners?
Als verantwoordelijke voor het aannamebeleid binnen jouw organisatie ben je wellicht bekend met de uitdagingen rondom het aannemen van planners. Sta je voor een muur als het gaat om het vinden van de juiste mensen met de juiste vaardigheden? Bij Proud to be a Planner begrijpen we dat maar al te goed.
Op 13 maart om 12:00 uur nodigen Charlotte Goudsblom en Ilias Bel Hach je uit voor een webinar, waarin we je meenemen in ons succesvolle wervingsproces. Wij hebben al ruim vijf jaar ervaring én nemen immers jaarlijks meer dan 70 planners aan.
Ontdek hoe wij het onderscheid maken tussen diverse profielen en welke competenties wij in overweging nemen bij het aannemen van een planner. Daarnaast vertellen wij ook hoe wij jouw organisatie kunnen ondersteunen bij het aantrekken van professionele planners in de zorg en hoe je deze zo goed mogelijk aan je team kan binden.
Kortom, als het vinden van geschikte planners een struikelblok vormt voor jouw organisatie, sluit dan aan bij ons webinar en ontdek hoe Proud to be a Planner dit proces soepel en doeltreffend voor jou kan beheren. Laat ons je helpen bij het bouwen van de perfecte planafdeling voor jouw organisatie!